Header

Header
Modeller av olika designers, vikta av mig.

tisdag 23 augusti 2011

Fjärilar

Lillan har haft några vakna dagar så det dröjde med fjärilsvikandet, men nu ska ni få se den/dem. Orsaken till att den ena har en så tråkig färg är för att jag testade wetfolding och det var den enda färg elefanthud jag hittade. Använde lite för mycket vatten men den såg bättre ut dagen efter (då bildet togs) när den hade torkat.


Fjärilen är designad av Evi Binzinger och jag vek den efter en videoinstruktion av Leyla Torres som du hittar här. Ska göra flera sen i olika färger och storlekar, men just nu har jag redan börjat på nästa model.

1 kommentar:

  1. Hejsan, texten "moments" är utskriven med en Slice maskin från Making memories. Har använt en grå cardstock.
    Jättevackra fjärilar!

    SvaraRadera